Wednesday 4 May 2016

Wawancara karo santri-santri al-hadi pekalongan sing uduuuddd

 

merokok??opo kuwi merokok.. nek menurut pendapat konco-koncoku merokok kuwi udud, ono seng ngandakke merokok kuwi ngampret.. dan liyo-liyone akeh nemen... la sebenere merokok, udud, ngampret dan sebagainya kuwi kepiye sihh?? mari ikuti aku... JURNALIS SING KURANG GAWEAN IKI..............


       Iki sebenere mung iseng-iseng tok sih.. tapi yo tetep juga penting soale tugas kuliah sih.. ceritane di kon gawe penelitian.. la aku gawene tentang cah-cah santri sing pada uduuudd... seng oran uduud yo tetep tak wawancarai...
       
            Aku kuliah ning jurusan pendidikan.. ora deng tapi tarbiyah.. yo wes podo wae bedane nek tarbiyah kuwi bahasa arab... aku ora mung kuliah tapi yo mondok juga.. nah,, aku kuwi penasaran karo cah-ccah santri sing do udud.. kuwi sebenere mung melu-melu tok..opo duwe alesan sing ilmiah/ masuk akal..
            Naaahh..  wingi kuwi aku ceritane wawancara karo cah santri.. santri pertama sing tak wawancarai jenenge Panjul.. ketoke sihh perokok berat... oh yo... ben ora lali aku wawancara wingi kuwi dino selasa tanggal 3 mei 2016...
HASIL WAWANCARANE KURANG LUWIH KOYOK NGENE

NJUL,, AKU CERITANE PAN WAWANCARA KIYEEE...???
(panjule koyo seneng nemen kae sihh diwawancarai.. nang atine cokk "aku kiye artis diwawancarai.. Wkwkwkwk")

KETerangan cuy : 

A= tegese AKU, 

P=tegese PANJUL


A : Kowe pertama udud kapan njuull???
P : pimen o.. yo klalen o... jare panjul...( nyengit pora)

 A: YO Kelinganmu kapan ?
P: OHH.. Yo SD Kelas 6 aku wis udud tahh.. tapi gor coba-coba tok... (coba-coba emange opo dicoba-coba, tapi ora popo,, sing penting ojo diraba ,, and ojo diterawang.. xixixixi)

A: La kok udud kwi pertamane priye? opo kadi keluarga opo konco??
P: konco sih.. mbiyen pas PSan .. (halahh gayane PSan padahal kalahan puo)

A: la kwe kok udud kwi alesane kwnopo?
P: udud kwe iso ngilangno stress.. rasane kye tenag kae sihh.. nek ora ududd kye rasane galau...
(ora uduuuddd kok stress jare... kae BAGI KALIAN-KALIAN sing ora pada ududd.. jare propesor docketor panjul SPDi, sampiaan kwi stresss,,,) 


A: oohh.. la kwe paling seneng rokok oopo??
P: SIGNATUR... (hah standart.. )

A: Sedino entek pirong batang?
P: Yo sebungkus,, malah iso luwih... (aku takone pirang batang.. kok jawabe bungkusss..)

A: la Kwi entek pirang duwit?
P: 15.000 nan.. (murah temen)

A: sak ngertimu rokok kuwi hukume opo si?
P: makruh.. tapi tergantung deng.. iso dadi haram nek karo minuman keras... (setuju)

A: Wektu paling enak nggo udud kapan?
P: Nek isuk.. nek karo belajar.. plus kopi.. slpttttzzz nikmat pokokee.. (enak kuwi pas bengi-bengi udaaann,, kan atiss.. la kwi langsung jukut kemul.. penak.. )
 
A: iki terakhir njul.. merokok kwi bagimu manfaate opo??
P: - tombo ngantuk.. tombo galau.. gawe semangat.. nek egen belajar... (kurang siji njul tombo ati sing jarene ono limang perkoro kae sih)

Oke sugeng matur nuwun mas panjul... pokoke nek jowo kuwi ono sugeng'e kan.. 
ya PEMIRSA demikian lah laporan yang dapat saya sampaikan. saya Mas Fatur Alee-Alee undur diri dari hadapan ANDA semua.. PEMIRSA....ueeessstt  PE-PE MI-MI-MIR SA-SA- .. PEMIRSAAA..



created by:  Lurah Mgc
fb: Fatchur Alee




     
          

0 comments:

Post a Comment